Η ταινία είναι απίστευτα κουραστική. Η πρώτη μισή ώρα αφορά έναν ατελείωτο διάλογο μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών μέσα σε ένα αυτοκίνητο. Οι διάλογοι αυτοί χωρίς νόημα συνεχίζονται και μετά σε άλλο χώρο. Ανά διαστήματα η ταινία δείχνει άσχετες σκηνές που δεν αφορούν τη ροή της. Κάποιοι χαρακτήρες είναι υστερικοι η γίνονται υστερικοι, έντονα και ψεύτικα. Με λίγα λόγια η ταινία είναι...
Υπόσχεται πάθος αλλά αποτραβιέται σαν συνεσταλμενη κοπελίτσα. Υπόσχεται μυστήριο και μετά ξεδιπλώνεται με χασμουρητό. Η φαση της παρατημένης φτωχουλας ...υποτονική και αβέβαιη και η ίδια αν τον ήθελε πραγματικά. Γενικά οι ηθοποιοί θυμιζουν δημοσίους υπαλλήλους που κάνουν το ωράριο τους. Δε μού άρεσε.
3 Μέρες Διορία (2014)
Να ξέρετε πάντα ότι όταν ο πρωταγωνιστής είναι πρώην πράκτορας της CIA ή του FBI, αυτή την ταινία την έχετε ξαναδεί! Ίσως με άλλους ηθοποιούς, ίσως γυρισμένη σε άλλο μέρος, αλλά το σενάριο είναι πάντα το ίδιο. Πραγματικά δεν έχει κάτι να μας πει ο μελλοθάνατος στη ταινία Kevin Costner και το μόνο που περιμένουμε να δούμε είναι αν στο τέλος θα πεθάνει (από φυσικά αίτια εννοείται)...