Συγκινητικό να βλέπεις παλιούς φίλους σου που δούλευαν οδηγοί στην εταιρεία κάδων ανακύκλωσης "Κ. Κωστούλας ΑΕΒΕ" εκείνη την περίοδο βέβαια ήμουν οδηγός στην εταιρεία "Βιοχαρτική ΑΒΕΕ" που δείχνει στο τέλος το εργοστάσιο αλλά ξυπνά πολλές αναμνήσεις από τις παλιές αγνές εποχές.
Καταπληκτική ταινία ,την έχω δει 3 φορές.Οι ερμηνείες καταπληκτικές ,τα τραγούδια αλλά και οι φωνές μοναδικές και του Maluma και της Jlo.Εχει πολλες αστειες στιγμες που σου εντυπωνονται στο μυαλο, αυτες οι σκηνες κυριως ειναι οι σκηνες που παιζει ο Μaluma .Αυτό που δεν μου αρεσει και τοσο ειναι οτι επαιζε αρκετα λιγο ο Maluma, θα ηθελα δηλαδη να παιζει λιγο παραπανω .Τέλος μου...
Greyhound: Η Μάχη του Ατλαντικού (2020)
Ήταν απλώς μέτρια, κάτι που αντικατοπτρίζεται στη βαθμολογία μου με 3 αστέρια, η οποία μάλιστα νομίζω ότι είναι γενναιόδωρη. Υπήρχε μια μικρή προσπάθεια σε οποιοδήποτε είδος ανάπτυξης χαρακτήρων. Ο Χανκς έχει κάποιο είδος ερωτικού ενδιαφέροντος που υπονοείται, αλλά μέχρι εκεί. Νόμιζα ότι επρόκειτο να χτίσουν κάποιο δεσμό μεταξύ του καπετάνιου και του μαύρου μάγειρα του, αλλά αυτό...