Πώς να χάσεις 90 λεπτά από την ζωή σου. Απλά ΜΗΝ ΤΗΝ ΔΕΙΤΕ. Στην κατηγορία Ότι πιο ηλίθιο έχω δει. Για παρωδία τρόμου ίσως να ήταν και καλή. Το σενάριο ένα χάλι. Πολύ προσπάθεια και αποτέλεσμα μηδέν. Μην την δείτε λέμε. Κάντε καλύτερα και πιο καλό στην ζωή σας . Τώρα πρέπει να γράψω κάτι άσχετο ώστε να μπορέσω να βάλω το ένα αστέρι που της αξίζει και ίσως να είναι και πολύ
Αν δεν υπήρχε η Marvel από πίσω, αμφιβάλω αν αυτή η ταινία θα είχε φτάσει στα αυτιά μας. Ένα χωρίς νόημα σενάριο, ακόμα και για μια ταινία επιστημονικής φαντασίας, με μόνο σκοπό να μας γνωρίσει ακόμα ένα χαρακτήρα της Marvel (άσε που οι περισσότεροι τον γνωρίζουν εδώ και χρόνια από το Contest of Champions), χωρίς καμία συνοχή ή πλοκή και με πρωταγωνιστή τον Τομ Χάρντι, εντελώς ακατάλληλο...
1917 (2019)
Απόλυτα καταπληκτικό - το έχω δει 3 φορές στους κινηματογράφους και κάθε φορά βρίσκομαι με ακόμη περισσότερο δέος, παρασυρμένος και ερωτευμένος με αυτήν την ταινία. Ως μεγάλος οπαδός του είδους αυτού των ταινιών, δεν μοιάζει με οποιαδήποτε άλλη ταινία που έχω δει ποτέ - βρίσκει την αληθινή της δύναμη στις συναρπαστικές, ανθρώπινες στιγμές και όχι στο ατέλειωτο χάος του πολέμου,...