Γιατί να πάρουν μια σειρά που εκατομμύρια από εμάς παρακολουθήσαμε και αγαπήσαμε ως παιδιά και να τη κάνουν ένα αστείο; Ρώτησαν στο παρελθόν γιατί το Χόλιγουντ δεν βγάζει τα χρήματα. Επειδή βγάζουν σκουπίδια, πληρώνουν στους ηθοποιούς τεράστια χρηματικά ποσά για να είναι σκουπίδια και επίσης μας ζητούν να πληρώσουμε για να δούμε τα σκουπίδια τους. Η τηλεοπτική εκπομπή ήταν αυτό...
Τι να πω δε κατάλαβα τίποτα. Η ταινία φαινόταν λίγο κουλη απ'την αρχή αλλά έλεγα κάπως θα μας βάλει ο σκηνοθέτης στο νόημα. Αλλά οι σκηνές γινόντουσαν όλο και πιο ακαταλαβιστηκες και οι διάλογοι των πρωταγωνιστών: "τι θέλει να μας πει ο ποιητής"; Αν κάποιος έπιασε το μήνυμα της ταινίας ας μου το πει και μένα έτσι για να μου φύγει η απορία.. 2 ολόκληρες ώρες απορίας!..
Επικίνδυνη Αποστολή: Η Πτώση (2018)
Όταν κοιτάζω τις βαθμολογίες φαίνεται ότι αυτή είναι η καλύτερη ταινία από τη σειρά Mission Impossible, αλλά αφότου την παρακολούθησα οφείλω να καταλήξω στο αντίθετο. Όλοι γνωρίζουμε ότι η "αποστολή" θα είναι σχεδόν "αδύνατη" σε κάθε μία από αυτές τις ταινίες και ότι πάντα στο τέλος θα την φέρουν εις πέρας, επομένως είμαστε εξοικειωμένοι με την υπερβολή και το δράμα στα Επικίνδυνη...