Πάντα με εκπλήσσει το γεγονός ότι οι Κορεάτικες παραγωγές μπορούν να κάνουν ταινίες τύπου Χόλιγουντ με ένα κλάσμα του προϋπολογισμού που έχουν συνήθως οι ταινίες του Χόλιγουντ. Το «Pandora» έχει το είδος της ταινίας καταστροφής και ως επί το πλείστον το κάνει αρκετά καλά. Η ταινία φαίνεται πολύ κομψή και ακριβής, έχοντας ένα ευρύ φάσμα καταστάσεων που δεν φαίνεται καθόλου ψεύτικο....
Αυτή η ταινία έχει όμορφη οπτική για τους θεατές: τα κοστούμια και τα σκηνικά κόβουν την ανάσα και η κινηματογράφηση είναι εντυπωσιακή. Αλλά είχα κάποια ανάμεικτα συναισθήματα όταν τελείωσε κι αυτό οφειλόταν εν μέρει στο σενάριο, που κατά διαστήματα φαινόταν βαρετό, με επιφανειακούς διαλόγους και κάποια απότομα άλματα στο χρόνο, με τα οποία προσπάθησαν να ξεπεράσουν ανεπιτυχώς...
Ευτυχία (2019)
Λίγα λόγια για την άγνωστη Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου: Γεννήθηκε στο Αϊδίνι της Μικράς Ασία το 1893, ήρθε στην Ελλάδα μετά τη μικρασιατική καταστροφή και ασχολήθηκε με την ηθοποιία, τη ποίηση και τη στιχουργία. Η τελευταία την έκανε διάσημη, καθώς μεγάλοι καλλιτέχνες της εποχής όπως ο Βασίλης Τσιτσάνης, ο Στέλιος Καζαντζίδης, ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης και η Γιώτα Λύδια χρησιμοποίησαν...