CLOSE AD
Pierre SalvadoriΑντέλ Ενέλ, Pio Marmaï, Ωντρύ Τοτού
Αισθηματικές, Αστυνομικές, Δραματικές, Ευρωπαικός Κινηματογράφος
6.2
Pierre SalvadoriΚατρίν Ντενέβ, Gustave Kervern, Φεοντόρ Ατκίν
Δραματικές, Ευρωπαικός Κινηματογράφος, Κωμωδίες
6.3
Pierre SalvadoriΩντρύ Τοτού, Ναταλί Μπάιγ, Σάμι Μπουαζίλα
Αισθηματικές, Ευρωπαικός Κινηματογράφος, Κωμωδίες
6.5
Pierre SalvadoriΩντρύ Τοτού, Γκαντ Ελμαλέχ, Βέρνον Ντόμπτσεφ
7.0
Pierre SalvadoriΝτανιέλ Οτέιγ, Χοσέ Γκαρσία, Σαντρίν Καϊμπερλίν
Αισθηματικές, Κωμωδίες
6.4
Το Βαποράκι (2018)
Μια ταινία του Clint Eastwood είναι μερικές φορές το μόνο που χρειάζεται για να θυμόμαστε πόσο αγαπάμε τον υπέροχο κινηματογράφο και αυτό ισχύει ιδιαίτερα σε αυτήν την περίπτωση. Είναι η πραγματική ιστορία ενός 80χρονου βετεράνου πολέμου, ο οποίος, καθώς βρίσκεται χωρίς τα προς το ζην, καταφέρνει να εργαστεί για ένα μεξικάνικο καρτέλ ναρκωτικών και καταλήγει να μεταφέρει κοκαΐνη... Κριτική από Carpe Diem στις 16/07/2021
Οίκτος (2014)
Βασισμένη σε μια ιστορία του Στίβεν Κινγκ, μοιράζεται πολλά βασικά στοιχεία με το "Η Λάμψη". Δυστυχώς, αυτή η ταινία ήταν απλά ΟΚ. Δεν βλέπουμε τίποτα πραγματικά πρωτότυπο ή δημιουργικό. Προφανώς είναι μια χαμηλού προϋπολογισμού ταινία, με ειδικά εφέ που δεν στέλνουν απαραίτητα μια ταινία στα τάρταρα αλλά μπορούν να την υποβαθμίσουν σημαντικά αν δεν γίνουν σωστά. Η ταινία βασιζόταν... Κριτική από Κώστας Α στις 01/12/2020
Μόνο Χίλιες Λέξεις (2012)
Κάποιοι ίσως απογοητευτούν επειδή θα ήθελαν να δουν μια κλασική κωμωδία στυλ Eddy Murphy. Το θέμα είναι ότι αυτό δεν είναι κωμωδία είναι ένα δράμα με πολύ καλό μήνυμα. Μου άρεσε ο Eddy Murphy στις πρώτες του ταινίες, ήταν μια μηχανή γέλιου και εξακολουθεί να είναι, αλλά τα αστεία παραμένουν ίδια και η κωμωδία έχει προχωρήσει. Για τον λόγο αυτό δεν μου άρεσε πάρα πολύ το κομμάτι... Κριτική από Marmelady στις 29/12/2019
Το Σύνδρομο του Βερολίνου (2017)
Προφανώς ο τίτλος παραπέμπει στο γνωστό σύνδρομο της Στοκχόλμης όπου τα θύματα απαγωγών αναπτύσσουν κάποια συμπάθεια προς τους απαγωγείς τους. Δεν μπορώ να πω ότι η ταινία ήταν κακή αλλά είχε κάποια λογικά κενά και κυρίως το ερώτημα πως δεν βρήκε κάποιο τρόπο η Τερέζα πάλμερ να διαφύγει από το σπίτι στο οποίο ήταν περιορισμένη, καθώς και το όχι τόσο ξεκάθαρο τέλος του απαγωγέα.... Κριτική από Αλέξανδρος στις 31/05/2020