Λαμβάνοντας υπόψη τα ενδιαφέροντά μου, θα ήταν πολύ δύσκολο για μένα να μην απολαύσω αυτήν την ταινία, οπότε ίσως να μην είμαι ο πιο ουδέτερος κριτής της αξίας της. Θα έλεγα ότι αυτή είναι μια καλή βιογραφική ταινία, αλλά και η λιγότερο ενδιαφέρουσα ταινία που έχω δει από τον σκηνοθέτη Raul Peck. Αν το Χόλιγουντ έφτιαχνε μια βιογραφική ταινία του Μαρξ και του Ένγκελς, κάτι που δεν...
Μετά το Ευρομπασκετ... Η ταινία αξιζει δεκάρι. Δυστυχώς οι περισσότεροι... Μην πω όλοι δεν καταλαβαίνουν τι είναι αυτή η ταινία. Βαθιά νοήματα... Απλά θα έλεγες... Σαν να μην πέρασε μια "μέρα. Στο ίδιο μοτίβο.. Θα αφηγηθώ την προσωπική μου εμπειρία. Όταν έβλεπα όλο τον κόσμο από ψηλά και προσπαθούσα να καταλάβω γιατί ο κόσμος είναι έτσι... Περισσότερο τους ξάφνιαζα όταν τους έλ...
Άντζιο: Η Τελευταία Μάχη (1968)
Καλοί ηθοποιοί,σεβασμός στα ιστορικά γεγονότα,η μονομαχια του Ρόμπερτ μιτσαμ με το Γερμανό σκοπευτή στο τέλος είναι όλα τα λεφτά.οι800 περίπου αιχμάλωτοι Ρέιντζερς είναι ο μεγαλύτερος αριθμός κομάντος των συμμάχων που έπιασαν οι Γερμανοί.το αντίο ήταν μοιραιο για το ιταλικό μέτωπο γιατί οι Γερμανοί αναγκάστηκαν να αφήσουν τη γραμμή Γκούσταβ και το οχυρό του καζίνο