Απο τις πολύ μέτριες ταινίες που έχω δει τελευταία.Το σενάριο τραβηγμένο από τα μαλλιά,η σκηνοθεσία για κλάματα,οι ηθοποιοί κάναν ότι μπορούσαν για να περάσει το δίωρο. Ούτε κωμωδία ούτε θρίλερ.Απο την αρχη σχεδόν δεν αφήνει περιθώρια για αυταπάτες.Με εκνεύρισε και έχασα 2 ώρες τζάμπα.Δεν τη συστήνω σε κανέναν.
Αν και συνειδητοποίησα ότι η ταινία βασίζεται σε ένα μυθιστόρημα και είναι εντελώς φανταστική, η πρώτη μου ελπίδα όταν αποφάσισα να τη παρακολουθήσω ήταν ότι θα μπορούσα παρόλα αυτά να μάθω κάτι για το Weather Underground. Είμαι αρκετά εξοικειωμένος με την ιστορία των ΗΠΑ, αλλά πρέπει να ομολογήσω ότι το μόνο που ήξερα για την ομάδα ήταν ότι ήταν μια βίαιη αντι-Βιετνάμ ομάδα, οπότε...
Το Λουκανόσκυλο (2016)
Πιθανότατα η χειρότερη ταινία που εχω δει. Καταθλιπτική, Μιλαμε η γυναίκα στο τςλος ονομασε το σκυλι ΚΑΡΚΙΝΟ. το σκυλι αυτοκτονεί στο τελος, πραγματικα ο σκηνοθέτης πρέπει να ηταν σε βαρθα ναρκωτικά οταν την σκηνοθέτησε.. Η μεγα απογοήτευση. Μην την δειτε για το δικο σας καλο. Ευχαριστώ