Μια υπερπαραγωγή που κόστισε 100 εκ. δολάρια, γυρίστηκε πραγματικά σε ένα σοβιετικό υποβρύχιο, το K-77 και βασίζεται στα πραγματικά γεγονότα του 1961. Η ιστορία έχει αρκετές ομοιότητες με το προγενέστερο και πασίγνωστο Το Κυνήγι του Κόκκινου Οκτώβρη του 1990 με ίδια μηνύματα που αφορούν τις τακτικές του τότε Σοβιετικού κράτους . O Χάρισον Φορντ και ο Λίαμ Νίσον δε πείθουν οπτικά...
Η ταινια ειναι μια πληρης αντιγραφη του τουρκικού Issiz Adam το οποιο και παλι δεν κατάφερε να φτασει. Πολλες διαφημισεις, πολυ μετριοι οι πρωταγωνιστες. Ας δοθουν ευκαιριες σε πιο ικανους ανθρωπους με ταλεντο και ιδεες να κανουν ταινιες. Αδικειται ο ελληνικος κινηματογράφος με αυτα. Ο Τσιμιτσελης και η Γερονικολου ας μεινουν στο instagram.
Doctor Who (2005)
Με κάθε ειλικρίνεια, μπορώ να πω για το Doctor Who μόνο θετικά. Μπορεί να έχει ασυνέπειες εδώ και εκεί, αλλά ως franchise είναι η καλύτερη τηλεοπτική σειρά που έχει παραχθεί ποτέ. Το Doctor Who είναι συναρπαστικό, γεμάτο δράση, συναισθηματικό, αστείο και δραματικό - και αυτό το κάνει με τρόπο που το κάνει διασκεδαστικό να το παρακολουθείς ενώ δεν είναι πολύ βαρύ όπως το The Walking...