FRIDAY THE 13th wanna be... Αυτο τα λεει ολα.... Μια μετρια προσπαφεια να αναβιωσει ο Τζασον Βιρχις...Ουτε καν...Πλην μια δυυο ομολογουμενος έξυπνων και ευρηματικων θανατων, η ταινεια δεν εχει να προσφερει κατι. Αντιθετα...Βαρετη και κουραστικη εξαιτίας της έλλειψης μουσικής επένδυσης. Αν είναι δυνατόν θρίλερ χωρίς μουσική αγωνίας.
"Argo F#$% Yourself!!"!!" είναι μια χαρακτηριστική ατάκα από την ταινία. Δράμα, αγωνία και ολίγον κωμωδία. Αυτή είναι μια ταινία που σίγουρα αξίζει τα Όσκαρ που πήρε. Νομίζω πως όλο το πακέτο ήταν ενδιαφέρον και πολύ καλά δοσμένο. Μερικά μέρη φάνηκαν λίγο αργά και ίσως το έσυραν λίγο παραπάνω, αλλά σε γενικές γραμμές μου άρεσε. Ο Ben Affleck είναι καταπληκτικός ως ηθοποιός και σκηνοθέτης....
Το Μεγάλο Κόλπο (2008)
Κανονικά δεν βλέπω κανένα τρέιλερ πριν δω κάποια ταινία, οπότε έτσι μπορώ να έχω ανοιχτό μυαλό για το τι πρόκειται να δω. Η ταινία με εξέπληξε ευχάριστα και παρόλο που δεν θα κερδίσει κανένα Όσκαρ, θεωρώ οτι η ηθοποιία ήταν καλή, με κάποια πρόσωπα που θα αναγνωρίσετε. Μπορεί να μην έχει μεγάλη απήχηση εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου, ωστόσο είναι μια καλή (βασισμένη στην πραγματικότητα)...