Πολύ καλή για ελληνική παραγωγή (όπως και το Μικρά Αγγλία του ίδιου σκηνοθέτη άλλωστε) και από πλευράς ηθοποιών αλλά και σκηνοθεσίας. Το σενάριο φυσικά διασκευασμένο στα μέτρα μιας εν δυνάμει εμπορικής ταινίας. Προσωπικά βρίσκω ακατάλληλη τη χρήση του συγκεκριμένου ηθοποιού ως Γερμανό λοχαγό (όχι από πλευράς ερμηνείας, κυρίως δεν μας πείθει εμφανισιακά για Γερμανός) και κάπως μη...
Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω λέγοντας ότι αυτή δεν είναι μια «εύκολη» ταινία. Το Ναχίντ είναι ένα ωραίο παράθυρο στη ζωή μιας γυναίκας στην ιρανική κοινωνία, αλλά είναι επίσης ένας ευαίσθητος προβληματισμός για τα διλήμματα και τις κρίσεις που έχουμε να αντιμετωπίσουμε κατά τη διάρκεια της ζωής μας, ανεξάρτητα από τον πολιτισμό μας. Υπάρχει ένα είδος καταπιεστικής ατμόσφαιρας σε αυτή...
Η Ληστεία της Στοκχόλμης (2018)
Ο σκηνοθέτης Budreau κάνει μια πολύ ασυνήθιστη προσέγγιση στο θρίλερ της ομηρίας κάνοντας μια ταινία που δεν είναι πραγματικά τόσο συναρπαστική. Δε μοιάζει με το Σκυλίσια Μέρα με τον Αλ Πατσίνο, αλλά περισσότερο σε μια μελέτη χαρακτήρα του οποίου το έγκλημα κατέληξε να αλλάξει όχι μόνο την κατανόηση της εγκληματικής ομηρίας, αλλά και της σύγχρονης λαϊκής γλώσσας. Ο καθένας ξέρει...