Από τις πιο βαρετές και χωρίς νόημα ταινίες με θέμα τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο που έχω δει μαζί με τον Κώδικα των Ναβάχο και το Κάποτε Ήμασταν Στρατιώτες. Όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενο σχόλιο η βασική μάχη εξελίχθηκε σε ένα μικρό κομμάτι γης και τα ανοιχτά πλάνα σε όλη την ταινία ήταν ελάχιστα. Αυτό είναι ένα σοβαρό μειονέκτημα καθώς ποτέ δεν είχαμε τη μεγάλη εικόνα της μάχης....
Είναι όλα τόσο λάθος. Στο τρέιλερ έχουν κρατήσει μόνο τις σκηνές δράσης, οι οποίες είναι ελάχιστες στη ταινία καθώς η όλη της εξέλιξη είναι τόσο αργή και αδιάφορη με τον Μαρκ Στρονγκ στον ρόλο του διαπραγματευτή να κάνει ακόμα πιο τραγική τη κατάσταση υπνηλίας. Πραγματικά αδιάφοροι και όλοι οι υπόλοιποι χαρακτήρες (δεν εξαιρώ κανέναν μα κανέναν). Βασισμένη στην αληθινή ιστορία...
Βασικό Ένστικτο 2 (2006)
Όποιος έχει δει το 1, η ταινία "Βασικό Ένστικτο 2:Εθισμός στον Κίνδυνο" θα του φανεί μέτρια, διότι η σύγκριση είναι αναπόφευκτη. Ωστόσο, το 2 είναι στην πραγματικότητα μία καλή που αξίζει κάποιος να δει. Το καλύτερο σημείο της είναι τα τελευταία 20 λεπτά, όπου οι εκπλήξεις-ανατροπές διαδέχονται η μία την άλλη. Το τέλος της ταινίας διφορούμενο και ευφυές!