Η ταινία είναι ουσιαστική η ίδια με το Justice League του 2017, με αρκετές σκηνές που δεν είχαν περιληφθεί στη πρώτη ταινία, κάνοντας αυτήν εδώ να κρατάει πάνω από 4 ώρες! Οι οπαδοί της DC θα τη βρούνε εξαιρετική και ως ένα βαθμό πράγματι είναι. Μια εξαιρετική ιστορία χαρακτήρων που είναι πιο επεξηγηματική, με πολύ καλύτερα οπτικά εφέ με εξαιρετική επεξεργασία αλλά δυστυχω΄ς τηλεοπτικό...
Την είδα χθες. Δε ξέρω από που προκύπτει αυτό το 6.7 της βαθμολογίας. Οι βασικοί χαρακτήρες ήταν σχεδόν αδιάφοροι, ακόμα και ο Χόπκινς υποτονικός. Η πρωταγωνίστρια Τζούλια Στάιλς σαν να μην υπήρχε στη ταινία. Το μόνο αξιοσημείωτο νομίζω ήταν το βαρύ mood της ταινίας, το οποίο λόγω του καιρού που εξελισοταν η ταινία, ήταν όντως "βαθύ" δραματικό
Τζότζο (2019)
Δεν μπορώ να καταλάβω καθόλου από πού πηγάζει η διαφημιστική εκστρατεία για αυτήν την ταινία. Δεν υπάρχει απολύτως τίποτα σε αυτή την ταινία που να μην έχει γίνει καλύτερα κάπου αλλού. Δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης αυτής της ταινίας, σε ότι με αφορά. Και υπάρχει ένα καρτούν πολεμικής προπαγάνδας της Disney που φτιάχτηκε το 1943 που ονομάζεται "Der Fuehrer's Face" που αποτυπώνει την...