Μετά το Ευρομπασκετ... Η ταινία αξιζει δεκάρι. Δυστυχώς οι περισσότεροι... Μην πω όλοι δεν καταλαβαίνουν τι είναι αυτή η ταινία. Βαθιά νοήματα... Απλά θα έλεγες... Σαν να μην πέρασε μια "μέρα. Στο ίδιο μοτίβο.. Θα αφηγηθώ την προσωπική μου εμπειρία. Όταν έβλεπα όλο τον κόσμο από ψηλά και προσπαθούσα να καταλάβω γιατί ο κόσμος είναι έτσι... Περισσότερο τους ξάφνιαζα όταν τους έλ...
Όποιος έχει δει το 1, η ταινία "Βασικό Ένστικτο 2:Εθισμός στον Κίνδυνο" θα του φανεί μέτρια, διότι η σύγκριση είναι αναπόφευκτη. Ωστόσο, το 2 είναι στην πραγματικότητα μία καλή που αξίζει κάποιος να δει. Το καλύτερο σημείο της είναι τα τελευταία 20 λεπτά, όπου οι εκπλήξεις-ανατροπές διαδέχονται η μία την άλλη. Το τέλος της ταινίας διφορούμενο και ευφυές!
Το Γεράκι του Φυστικοβούτυρου (2019)
Δεν είχα πολλές προσδοκίες για αυτήν την ταινία, το τρέιλερ την έκανε να φαίνεται σαν κάτι πρωτότυπο, το οποίο είναι πάντα ένα πλεονέκτημα στις μέρες μας. Όπως και ο τίτλος φαντάζει αρκετά περίεργος ("Το γεράκι του φυστικοβούτυρου" - τι μπορεί να σημαίνει άραγε; ), από τη μία τραβάει την προσοχή, από την άλλη αναρωτιέσαι τι θα δεις! Αλλά αυτή η ταινία ήταν συγκινητική, αστεία και...