Λοιπον, η ταινία δεν μου αρεσε καθόλου! Δεν θελω να γίνω κακος αλλά αρχικά ας ξεκινήσουμε από τον κάμερα μαν..φίλε επιληψία έχεις ; Δεύτερον, η σκηνοθεσία απαίσια από την μια σκηνή στην άλλη χωρίς νοημα. Τρίτον, περίμενα 2 ωρες μέχρι να αποκτήσει λιγο νοημα (τελικά δεν απέκτησε ποτε)
Ταινία με ουσιαστικά μηνύματα ,που αγγίζουν την ψυχη του ανθρώπου διαχρονικά επίκαιρα , με έντονη συναισθηματική εναλλαγή της αλήθειας του φόβου της αδικίας της επιβίωσης κλπ.και των ανθρωπινών σχέσεων . Καταπληκτική η σκηνοθεσία γρήγορη εξέλιξη και πλοκή, κουστουμιά της εποχής τέλεια και φυσικά φανταστική οι ηθοποιοί που ενσάρκωναν τους ρόλους
1899 (2022)
Μόλις τελείωσα την πρώτη σεζόν και νιώθω ελαφρά απογοητευμένος. Η σειρά έχει ένα αρκετά δυνατό ξεκίνημα, αλλά γρήγορα εξελίσσεται σε μια ενοχλητική «παγίδα μυστηρίου», όπου όλα μπορούν να συμβούν και δεν ισχύουν κανόνες ή λογική. Αν αναρωτιέστε γιατί συμβαίνει κάτι ή ποιος είναι ο σκοπός αυτού που συμβαίνει, δεν θα βρείτε καμία απάντηση. Γιατί νομίζω ότι ούτε οι δημιουργοί της σειράς...