Πρώτα απ' όλα είμαι οπαδός του πρώτου "Στη Πρώτη Γραμμή", μιας κι εδώ έχουμε προφανώς κάτι αντίστοιχο και μεταγενέστερο. Αναρωτιέμαι πως το The Pacific έχει πάει τόσο λάθος. Πρώτον, ανάπτυξη χαρακτήρων, δεν υπάρχει. Δεν γνωρίζουμε τους χαρακτήρες και έτσι δεν μας ενδιαφέρει όταν αρχίζουν να πεθαίνουν. Δεύτερον, αρκεί ένα πολυβόλο και οι Ιάπωνες κάνουν τα υπόλοιπα (σκοτώνονται δηλαδή)...
Ας πούμε ότι το σενάριο έχει μια σχετική πρωτοτυπία. Σειρά του Κέβιν Κόστνερ να παίξει τον σούπερ πράκτορα του FBI που κάνει άνω κάτω το Παρίσι ενώ αυτός καταφέρνει να παραμείνει ατσαλάκωτος, όπως άλλωστε αρμόζει στα γνωστά πρότυπα του Χόλιγουντ. Μοναδικό μυστήριο, αν θα πεθάνει ο πρωταγωνιστής στο τέλος της ταινίας ή όχι, τέλος όχι ιδιαίτερα ευφάνταστο. Ταινία από το "πανέρι" του...
Η Μέρα της Βαστίλης (2016)
Πρώτον, αυτή η ταινία μοιάζει με μια παραγωγή του εργοστασίου σκουπιδιών της Europacorp. Θα σκεφτόμουν τον Pierre Morel ή τον Louis Leterrier ως σκηνοθέτες. Ναι, μοιάζει πολύ με ένα TAKEN ή άλλα σκουπίδια από το άλλο εργοστάσιο των σκουπιδιών του Besson, όλες αυτές οι ταινίες δράσης με Αμερικανούς ηθοποιούς και διαδραματίζονται στο Παρίσι. Αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι, Η Μέρα της...