Κακή ταινία, κλασική φλατ άχαρη ερμηνεία από Κέβιν Κόστνερ και ένας κάκιστος Χαρλεστον ο οποίος είναι ο ηθοποιός "κάπου τον έχω ξαναδεί αυτόν, γνωστός είναι". Σκηνοθεσία για ύπνο με το ζόρι κρατούσα τα μάτια μου ανοιχτά 7 η ώρα το απόγευμα, πλοκή ανύπαρκτη χάνοντας σε αρκετά σημεία το κεντρικό νόημα της η οποία ήταν η ιστορία Μποντ και Κλαντ
Προσωπικά μου άρεσε πολύ αυτή η ταινία. Νομίζω ότι όσοι είναι πάνω από 35 ετών μπορεί να βρουν αυτή την ταινία να είναι ένα άλλο εφηβικό δυστοπικό δημιούργημα με μέτριο γυναικείο πρώτο ρόλο και συνηθισμένο ενδιαφέρον για ρομαντισμό. Για εκείνους που είναι νεότεροι μπορεί να το δουν ως ένα αποκαλυπτικό θρίλερ. Μπορεί να το δουν ως μια ιστορία έντονης πίστης, αγάπης και δύναμης. Για...
Όταν η Γη Σταματήσει (2008)
Από τις λίγες φορές που η Γη δε σώζεται από έναν γήινο ήρωα όταν ο υπόλοιπος κόσμος δε μπορεί να κάνει τίποτα. Πιασάρικο το νόημα της ταινίας, μέτρια η ερμηνεία του Ριβς, τρανά άστοχη η επιλογή της Κάθι Μπέιτς για τον ρόλο της υπουργού, καλό το σενάριο αν και πρόκειται για ριμέικ, πολύ καλά (για την εποχή) τα οπτικά εφέ