Είμαι σε σύγκρουση, γιατί ξέρω ότι η γνώμη μου γίνεται όλο και πιο κακή με κάθε νέο σούπερ ήρωα - αλλά έχω φτάσει στα όριά μου εδώ. Όλες αυτές οι ταινίες φαίνονται τόσο προβλέψιμες και κλισέ πια και όσο πραγματικά κι αν θέλω να τις απολαύσω, αυτό γίνεται όλο και πιο δύσκολο. Οι κύριοι ηθοποιοί σε αυτήν την ταινία ήταν μέτριοι, το σενάριο γνωστό και αδύναμο... αλλά τι καλύτερο μπορεί...
Πολύ καλή ταινία.Αξιζει να τη δείτε.Σηκωθειτε από τον καναπέ σας και δείτε τι και γιατί συμβαίνει στα βόρεια σύνορα μας..Φοβερή σκηνοθεσία που παρουσιάζει τους 3 πρωταγωνιστές ξεχωριστά και ταυτόχρονα το έργο τρέχει.Νεες ιδέες από ανθρώπους που προφανώς έχουν σπουδάσει πολύ το αντικείμενο τους.Μπραβο και στους ηθοποιούς που ενσωμάτωσαν τους ρόλους τους.Αναστασια φοβερή.
Η Ζωή του Ντέιβιντ Γκέιλ (2003)
Είναι ο Ντέιβιντ Γκέιλ θύμα πλεκτάνης; Μήπως είναι ένα ακόμα θύμα μιας γρήγορης δικαστικής απόφασης; Είναι η εκτέλεσή του άδικη όπως και άλλες στο παρελθόν; Ή κάτι άλλο; Λοιπόν, είναι όλα αυτά, αλλά κυρίως είναι κάτι άλλο, το οποίο καλό είναι να μην σας αποκαλύψω για να έχετε λόγο να δείτε τη ταινία. Ταινία που πρέπει να δείτε προσεκτικά, καθώς εξελίσσεται σε διαφορετικές χρονικές...