CLOSE AD
CLOSE AD
CLOSE AD
CLOSE AD
Ο δισεκατομμυριούχος Damian Hale (Ben Kingsley) βρίσκεται στην κορυφή του κόσμου μέχρι να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα που δεν μπορεί να λύσει, τον καρκίνο. Η μόνη του ελπίδα είναι μια νέα ιατρική διαδικασία που ονομάζεται «shedding», στην οποία η συνείδησή του μεταφέρεται σε ένα υγιές σώμα. Αφού ο Damian υποστεί αυτή τη διαδικασία, γίνεται ένας άνθρωπος που ονομάζεται Edward (Ryan Reynolds). Μόλις προσπαθεί να ξεκινήσει μια νέα ζωή στη Νέα Ορλεάνη, αρχίζει να ταλαιπωρείται από τα οράματα του παρελθόντος του νέου του σώματος. Καθώς αρχίζει να διερευνά την προέλευση του νέου του σώματος, μαθαίνει τα όρια που οι δημιουργοί του θα ξεπεράσουν για να προστατεύσουν τη διαδικασία τους και να διατηρήσουν την ταυτότητά τους μυστική
Η ταινία, θα ομολογήσω, μας γνωρίζει με μια πρωτότυπη ιδέα που δεν έχει καλυφθεί από άλλες ταινίες. Είναι κρίμα που δεν παραμένει σε αυτό για πολύ ώρα. Ξεκινάμε με τον μεγαλύτερο Damian να αποδέχεται το πού βρίσκεται στη ζωή του και με την κατάστασή του και στη συνέχεια η ταινία στρέφεται σε περισσότερη δράση, καθώς ο μικρότερος Damian / Edward διερευνά τις ρίζες του μέσα από τα οράματά του. Είναι κρίμα που δεν δαπανήθηκε περισσότερος χρόνος με την παλαιότερη εκδοχή του Damian. Αυτή η απώλεια δημιουργεί ένα κενό στην ιστορία. Θα ήταν καλύτερα αν μπορούσαμε να είχαμε περισσότερο χρόνο μαζί του, οπότε ο χαρακτήρας του θα μπορούσε να είχε αναπτυχθεί καλύτερα. Από το λίγο που βλέπουμε, φαίνεται να μην είναι και τόσο σπουδαίος άνθρωπος. Ο χρόνος που πέρασε κατά τη διάρκεια μιας περιττής αλληλουχίας στη μέση της διάρκειας θα μπορούσε να βοηθήσει σε αυτό
Υπάρχει επίσης έλλειψη συνοχής στο χαρακτήρα του Damian. Ο χαρακτήρας παίζεται από 2 διαφορετικούς ηθοποιούς, αλλά οι ερμηνείες τους δεν είναι ίδιες. Φαίνεται ότι δεν υπάρχει καμία προφανής, παρόμοια, ευθυγράμμιση στη συμπεριφορά μεταξύ των δύο Damians, δεν ενεργούν ανάλογα. Αυτό θα μπορούσε είτε να οφείλεται στο σενάριο, στην ερμηνεία του Ryan Reynolds, ή/και να μην είναι πολύ προσεκτική η εξέλιξη της πλοκής. Η ταινία είχε την ευκαιρία να προσπαθήσει να απαντήσει σε κάποια φιλοσοφικά ερωτήματα σχετικά με την αξία της ανθρώπινης ζωής ή την ηθική της αποτίμησης της ζωής
Καταλήγω στο οτι θα έπρεπε να βλέπουμε τον Damian με το νέο σώμα και τη νέα ζωή του, και όχι το μονοπάτι των πυροβολισμών και των κυνηγητών που επέλεξε ο σκηνοθέτης. Αυτή είναι και η στιγμή που η ταινία πέφτει στη σφαίρα της μετριότητας. Δεν έχει κάτι το επαναστατικό. Οι ανατροπές δεν θα προκαλέσουν τόσο μεγάλη έκπληξη. Η ταινία καταφέρνει να κρατήσει την προσοχή μου, αλλά θα προτιμούσα να καλύψει περισσότερα από τα φιλοσοφικά ζητήματα που σχετίζονται με αυτή τη διαδικασία "αθανασίας". Η ταινία βασίζεται σε μια πολύ καλή ιδέα, αλλά θα μπορούσε να απεικονιστεί με διαφορετικό / καλύτερο τρόπο