"Argo F#$% Yourself!!"!!" είναι μια χαρακτηριστική ατάκα από την ταινία. Δράμα, αγωνία και ολίγον κωμωδία. Αυτή είναι μια ταινία που σίγουρα αξίζει τα Όσκαρ που πήρε. Νομίζω πως όλο το πακέτο ήταν ενδιαφέρον και πολύ καλά δοσμένο. Μερικά μέρη φάνηκαν λίγο αργά και ίσως το έσυραν λίγο παραπάνω, αλλά σε γενικές γραμμές μου άρεσε. Ο Ben Affleck είναι καταπληκτικός ως ηθοποιός και σκηνοθέτης....
Πολύ καλή ταινία.Αξιζει να τη δείτε.Σηκωθειτε από τον καναπέ σας και δείτε τι και γιατί συμβαίνει στα βόρεια σύνορα μας..Φοβερή σκηνοθεσία που παρουσιάζει τους 3 πρωταγωνιστές ξεχωριστά και ταυτόχρονα το έργο τρέχει.Νεες ιδέες από ανθρώπους που προφανώς έχουν σπουδάσει πολύ το αντικείμενο τους.Μπραβο και στους ηθοποιούς που ενσωμάτωσαν τους ρόλους τους.Αναστασια φοβερή.
Αποκάλυψη: Ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος (2009)
Ίσως η ιστορία να μην είναι 100% ολοκληρωμένη και ίσως να γίνει λίγο μπερδεμένη επειδή τόσα πολλά πράγματα συμβαίνουν ταυτόχρονα σε όλο τον κόσμο, επομένως είναι κατανοητό ότι δεν θα ήταν να δυνατό να καλυφτεί κάθε πτυχή της ιστορικής αυτής περιόδου. Για παράδειγμα, δεν κάλυψαν καθόλου τα Βαλκάνια όπου υπήρχε μια από τις πιο περίπλοκες καταστάσεις σε ολόκληρο τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο....