Μια ταινία με ενδιαφέρουσα ιστορία, αλλά πολύ κακή εκτέλεση μπορώ να πω. Το σενάριο είναι πράγματι ζοφερό, καθώς μία αρχαιολόγος βρίσκεται μπροστά στην πιθανή ανακάλυψη του σώματος του Χριστού, γεγονός που αν επαληθευτεί, θα δημιουργήσει μεγάλες ανατροπές στο τι υποστηρίζει ο χριστιανισμός μέχρι τώρα. Η ταινία είναι πολύ κακογυρισμένη, με αδέξια και θολά πλάνα, κακού κομπάρσους,...
Προφανώς ο τίτλος παραπέμπει στο γνωστό σύνδρομο της Στοκχόλμης όπου τα θύματα απαγωγών αναπτύσσουν κάποια συμπάθεια προς τους απαγωγείς τους. Δεν μπορώ να πω ότι η ταινία ήταν κακή αλλά είχε κάποια λογικά κενά και κυρίως το ερώτημα πως δεν βρήκε κάποιο τρόπο η Τερέζα πάλμερ να διαφύγει από το σπίτι στο οποίο ήταν περιορισμένη, καθώς και το όχι τόσο ξεκάθαρο τέλος του απαγωγέα....
Βασικό Ένστικτο 2 (2006)
Όποιος έχει δει το 1, η ταινία "Βασικό Ένστικτο 2:Εθισμός στον Κίνδυνο" θα του φανεί μέτρια, διότι η σύγκριση είναι αναπόφευκτη. Ωστόσο, το 2 είναι στην πραγματικότητα μία καλή που αξίζει κάποιος να δει. Το καλύτερο σημείο της είναι τα τελευταία 20 λεπτά, όπου οι εκπλήξεις-ανατροπές διαδέχονται η μία την άλλη. Το τέλος της ταινίας διφορούμενο και ευφυές!