Εισβολή... ανθρώπων χωρίς συναισθήματα. Αυτή είναι λίγο πολύ ένα remake του "Οι άνθρωποι του τρόμου" με μοντέρνο σκηνικό και εμφάνιση. Παρουσιάζονται ενδιαφέρουσες ιδέες, αλλά αποδεικνύεται ότι είναι απλά ψυχαγωγία θρίλερ σας με αναγνωρίσιμους ηθοποιούς. Τίποτα κακό. Απλώς πήρε την κατεύθυνση του Χόλιγουντ. Το σασπένς είναι μεγάλο σε κάποιες σκηνές, ειδικά στο πρώτο μισό. Όταν φτάνουμε...
Πόσο χαζός πρέπει να είναι κάποιος ώστε να θέλει να παντρευτεί κάποια που κατά εξακολούθηση θέλει να αποφύγει το γάμο; Αδίκως προσπαθούν οι συντελεστές της ταινίας να μας πείσουν ότι πρόκειται για μία αξιόλογη ρομαντική κωμωδία. Αν και το σενάριο μπορεί να θεωρηθεί πρωτότυπο, οι σκηνές οι διάλογοι και κυρίως οι δύο πρωταγωνιστές απλά συμμετέχουν σε κάποιο επεισόδιο μιας σαπουνόπερας....
Φόνος στο Λευκό Οίκο (1997)
Έλεος πια με αυτές τις κακογραμμένες ταινίες δράσης του Γουέσλει Σνάιπς, ο οποίος έχει γίνει πάμπλουτος με τα χαμηλά στάνταρτνς του μέσου αμερικανού θεατή. Και πόσες φορές πια πρέπει να μας απασχολήσει η ζωή ενός αμερικανού προέδρου κάτω από τη σκέπη του Λευκού Οίκου; Προτιμήστε κάτι άλλο by far