Το ψηφιακό στίγμα του Ridley Scott για το βιβλικό έπος έγινε πρωτοσέλιδα to 2014, όταν ο σκηνοθέτης κατηγορήθηκε για ρατσισμό για την χρήση λευκών δυτικών ηθοποιών στους κύριους ρόλους μιας ιστορίας από τη Μέση Ανατολή / Βόρεια Αφρική. Ο Scott απάντησε δηλώνοντας ότι αυτό ήταν θέμα οικονομικής αναγκαιότητας, επιμένοντας ότι δεν θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ταινία αν είχαν πρωταγωνιστήσει...
Μια ωραία ταινία. Δε συμπαθώ ιδιαίτερα τον Κρις Έβανς, ούτε η ταινία με έκανε να αλλάξω γνώμη. Είναι υποτονικός στους ρόλους του, δε κάνει τη παρουσία του αισθητή. Όμως εδώ όλα γυρίζουν γύρω από τη Μέρι, την επτάχρονη ανιψιά του που είναι και το κεντρικό θέμα της ταινίας. Ένα παιδί χωρίς γονείς, απομονωμένο αλλά με εξαιρετική ευφυΐα που διεκδικείται από τη γιαγιά της με ιδιοτελή...
Γουόλ Στριτ: Το Χρήμα Ποτέ δεν Πεθαίνει (2010)
Τρεις άνθρωποι, πατέρας, κόρη και αρραβωνιαστικός, μπλέκονται με πολύ χρήμα. Οι δύο τελευταίοι και καλά το αγνοούν, ο πρώτος ζει γι αυτό (ο Μάικλ Ντάγκλας φυσικά). Το σενάριο είναι όπως πάντα στο Χόλιγουντ υπερβολικό καθώς είναι πολύ εύκολο να γίνονται τα πάντα όταν χρησιμοποιείς δισεκατομμύρια δολάρια, λες και τα εκατομμύρια δεν θα μας έπειθαν. Γενικά, αν και η ροή της ταινίας...