Ακόμα μια μετα-αποκαλυπτική ταινία, στην οποία ο κόσμος παγώνει και οι πρωταγωνιστές προσπαθούν και όλως περιέργως τα καταφέρνουν να επιβιώσουν. Εύκολο σενάριο, μέτριο καστ, χωρίς πολύ φαντασία. Τίμια για ταινία καταστροφής, θα μπορούσαμε να περιμένουμε καλύτερα πράγματα στον τομέα των ειδικών εφέ
Φανταστική.Απο τις ωραιότερες ταινίες που έχω δει.Χωρις υπερβολή,την έχω δει πάνω από 50 φορές.....και θα την ξαναδώ τουλάχιστον άλλες τόσες....Φανταστικοί ηθοποιοί,υπέροχα τοπία,πανέμορφη μουσική,συγκλονιστικό σενάριο. Λίγα τα 6 ΟSCARS για αυτό το αριστούργημα.Συγχαρητηρια σε όλους τους δημιουργούς αυτού του μοναδικού έργου.Δυστυχως σήμερα έμαθα για το θάνατο του συγκλονιστικο...
Ώρες Αγωνίας (2013)
Ο σκηνοθέτης έχει κάνει μια πολύ άθλια δουλειά γιατί χάνονται αρκετά δευτερόλεπτα σε αυτή την ταινία. "Τράβηξε" αρκετές στιγμές και με έκανε να νιώσω ότι έβλεπα μια ταινία πάνω από δύο ώρες, ενώ στην πραγματικότητα ήταν μια ταινία 95 λεπτών. Ο Paul Walker δεν είναι κακός σε αυτή την ταινία, αλλά απλά δεν είχε την εμπειρία ή το ταλέντο να πάρει πάνω του μόνος του τη ταινία. Οι πιο...