Πρώτον, αυτή η ταινία μοιάζει με μια παραγωγή του εργοστασίου σκουπιδιών της Europacorp. Θα σκεφτόμουν τον Pierre Morel ή τον Louis Leterrier ως σκηνοθέτες. Ναι, μοιάζει πολύ με ένα TAKEN ή άλλα σκουπίδια από το άλλο εργοστάσιο των σκουπιδιών του Besson, όλες αυτές οι ταινίες δράσης με Αμερικανούς ηθοποιούς και διαδραματίζονται στο Παρίσι. Αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι, Η Μέρα της...
Μια κακή ταινία, αφελής και απλοική συγκριτικά με τις προηγούμενες με το ίδιο θέμα.Προσπαθώντας ο σκηνοθέτης να δώσει μια ζοφερή ατμόσφαιρα, δημιουργεί ένα χλωμό μπεζ κιτρινη φόντο μέσα στο οποίο περιφέρονται ηθοποιοί που προσπαθούν μάταια να αποδώσουν τους γνωστούς χαρακτήρες. Ο Αθως σαν ένας αποτυχημένος μελαγχολικός δανδής χωρίς να γνωρίζει ακριβώς τι ρόλο παίζει, ο Ντ'Αντανιάν,...
Μετά (2019)
Παρά τη προβλέψιμη ιστορία και τον κλισέ ρομαντισμό, μετά από ώρα και σε μεγάλο βαθμό χάρη στην εμφάνιση του νεαρού αστεριού της Josephine Langford, η ταινία θα σταθεί όρθια. Καθώς η Tessa, η Langford δηλαδή, εμφανίζεται σχεδόν σε κάθε σκηνή και με την κάμερα να βρίσκεται συνεχώς στο πρόσωπό της, μεταδίδει ένα ειλικρινές μείγμα αυτοσυγκράτησης και πείνας για νέες εμπειρίες, εμπιστοσύνης...