Η ταινία ξεκινά καλά, με ένα θέμα όχι πρωτότυπο, αλλά ίσως το πρώτο στον ευρύτερο ελληνικό κινηματογράφο. Η ιστορία συνηθισμένη (όπως στο Επίθεση στη Γουόλ Στριτ) με μια κατάσταση ομηρίας και τέλος μάλλον προβλέψιμο και ατυχές. Η ατμόσφαιρα είναι καλή και οι προσδοκίες του τηλεθεατή είναι πολλές, αλλά κρατάν λίγο. Η εμφάνιση της αστυνομίας σηματοδοτεί για μένα το ουσιαστικό τέλος...
Η Μπαλάντα της τρύπιας καρδιάς ξεπερνά όλες τις προσδοκίες και φέρνει κάτι νέο στο προσκήνιο που δεν έχει ξαναδεί ο ελληνικός κινηματογράφος. Μαύρη κωμωδία, δράμα, Noir. Ο σκηνοθέτης Γιάννης Οικονομίδης συγχωνεύει με επιτυχία όλα αυτά τα είδη σε μια ταινία που έχει εκτελεστεί και ερμηνευτεί εξαιρετικά, έτοιμη να εμπνεύσει μια νέα γενιά δημιουργών ταινιών. Η σκηνοθεσία είναι εξαιρετική...
Μετά (2019)
Το AFTER ξεκινά την ημέρα που η Τέσα Γιανγκ (Josephine Langford) εγκαταλείπει το σπίτι για το κολέγιο. Η μητέρα της, η Κάρολ (Selma Blair), παλεύει να την μεταπείσει, ειδικά όταν συναντά τη συγκάτοικο της κόρης της, αλλά καθησυχάζεται καθώς η Τέσα ήταν πάντα υπεύθυνη και εργατική. Η Τέσα έχει επίσης το ίδιο αγόρι από τότε που ήταν παιδί - αλλά αυτό αλλάζει όταν συναντά τον όμορφο,...