Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω λέγοντας ότι αυτή δεν είναι μια «εύκολη» ταινία. Το Ναχίντ είναι ένα ωραίο παράθυρο στη ζωή μιας γυναίκας στην ιρανική κοινωνία, αλλά είναι επίσης ένας ευαίσθητος προβληματισμός για τα διλήμματα και τις κρίσεις που έχουμε να αντιμετωπίσουμε κατά τη διάρκεια της ζωής μας, ανεξάρτητα από τον πολιτισμό μας. Υπάρχει ένα είδος καταπιεστικής ατμόσφαιρας σε αυτή...
Πολύ καλή ταινία.Αξιζει να τη δείτε.Σηκωθειτε από τον καναπέ σας και δείτε τι και γιατί συμβαίνει στα βόρεια σύνορα μας..Φοβερή σκηνοθεσία που παρουσιάζει τους 3 πρωταγωνιστές ξεχωριστά και ταυτόχρονα το έργο τρέχει.Νεες ιδέες από ανθρώπους που προφανώς έχουν σπουδάσει πολύ το αντικείμενο τους.Μπραβο και στους ηθοποιούς που ενσωμάτωσαν τους ρόλους τους.Αναστασια φοβερή.
The Equalizer (2014)
Καθώς πρόκειται για μια ταινία δράσης, αρχικά σκέφτηκα να δώσω ένα 3 αλλά σύντομα αισθάνθηκα την ανάγκη να το παρακολουθήσω ξανά και στη συνέχεια ανέβασα το 3 σε 4. Γιατί; Γιατί είναι μια ταινία δράσης, αλλά δεν υπάρχουν τρελές καταδιώξεις με αυτοκίνητα, δεν υπάρχουν βόμβες ή εκρήξεις σε κάθε σκηνή. Πραγματικά οι μοναδικές σκηνές δράσης είναι οι σκηνές μάχης και ακόμη κι αυτές δεν...