Καλή ή ιδέα αλλά πολύ φαντασία ακόμα και για μια ταινία επιστημονικής φαντασίας, καθώς η Γιόχανσον εκτός από άριστη οδηγός και καταπληκτική εκτελέστρια μας έδειξε και πως δημιουργήθηκε το σύμπαν. Δεδομένου του γεγονότος οτι η ταινία γυρίστηκε το 2014 θα μπορούσε να είχε πολύ καλύτερα (αληθοφανή) εφέ. Η Γιόχανσον δε λέει τίποτα εδώ - γενικά δε λέει βέβαια - και μάλλον η ταινία θάβεται...
Αρκετά καλή ταινία. Δεν την είχα δει, γιατί είχα επηρεαστεί από τις αρνητικές κριτικές. Διάβασα εδώ όμως τα σχόλια των αναγνωστών κι αποφάσισα να τη δω. Τελικά το κοινό έχει δίκιο κι όχι οι κριτικοί (αν και υπήρξαν και κάποιοι που έγραψαν συμπαθητικές κριτικές). Συνοψίζω: Βλέπεται όντως αυτόνομα κι έχει αινιγματικό-σκοτεινό τέλος (η απόλυτη ανατροπή).
Οίκτος (2014)
Βασισμένη σε μια ιστορία του Στίβεν Κινγκ, μοιράζεται πολλά βασικά στοιχεία με το "Η Λάμψη". Δυστυχώς, αυτή η ταινία ήταν απλά ΟΚ. Δεν βλέπουμε τίποτα πραγματικά πρωτότυπο ή δημιουργικό. Προφανώς είναι μια χαμηλού προϋπολογισμού ταινία, με ειδικά εφέ που δεν στέλνουν απαραίτητα μια ταινία στα τάρταρα αλλά μπορούν να την υποβαθμίσουν σημαντικά αν δεν γίνουν σωστά. Η ταινία βασιζόταν...