Βασισμένη στο μυθιστόρημα της Anna Todd για μια αισθηματική ιστορία δύο κολεγιόπαιδων, πρόκειται για μια σοβαρή ιστορία της πρώτης πραγματικής αγάπης και πρώτης σεξουαλικής εμπειρίας, στην οποία δε συμβαίνει τίποτα για πάρα πολλή ώρα και όταν συμβαίνει, είναι τόσο κουραστικό ώστε να σε κάνει να ξανασκεφτείς τη ζωή σου μέχρι αυτό το σημείο και τι σε ενέπνευσε να χάσεις 105 λεπτά...
Πιθανότατα η χειρότερη ταινία που εχω δει. Καταθλιπτική, Μιλαμε η γυναίκα στο τςλος ονομασε το σκυλι ΚΑΡΚΙΝΟ. το σκυλι αυτοκτονεί στο τελος, πραγματικα ο σκηνοθέτης πρέπει να ηταν σε βαρθα ναρκωτικά οταν την σκηνοθέτησε.. Η μεγα απογοήτευση. Μην την δειτε για το δικο σας καλο. Ευχαριστώ
Οίκτος (2014)
Βασισμένη σε μια ιστορία του Στίβεν Κινγκ, μοιράζεται πολλά βασικά στοιχεία με το "Η Λάμψη". Δυστυχώς, αυτή η ταινία ήταν απλά ΟΚ. Δεν βλέπουμε τίποτα πραγματικά πρωτότυπο ή δημιουργικό. Προφανώς είναι μια χαμηλού προϋπολογισμού ταινία, με ειδικά εφέ που δεν στέλνουν απαραίτητα μια ταινία στα τάρταρα αλλά μπορούν να την υποβαθμίσουν σημαντικά αν δεν γίνουν σωστά. Η ταινία βασιζόταν...