Λοιπον, η ταινία δεν μου αρεσε καθόλου! Δεν θελω να γίνω κακος αλλά αρχικά ας ξεκινήσουμε από τον κάμερα μαν..φίλε επιληψία έχεις ; Δεύτερον, η σκηνοθεσία απαίσια από την μια σκηνή στην άλλη χωρίς νοημα. Τρίτον, περίμενα 2 ωρες μέχρι να αποκτήσει λιγο νοημα (τελικά δεν απέκτησε ποτε)
Η πλοκή είναι έξυπνη και σχετικά πρωτότυπη καθώς περιστρέφεται γύρω από το πώς μια μελλοντική κυβέρνηση αντιμετωπίζει τον πληθυσμό της όταν η κλιματική αλλαγή και άλλοι παράγοντες προκαλούν τέτοια βλάβη που οι πόροι γίνονται σπάνιοι και το χάσμα μεταξύ των εχόντων και των μη εχόντων γίνεται αγεφύρωτο. Το "The Humanity Bureau" είναι ακόμα πιο γελοίο από όσο ακούγεται. Η οργάνωση...
Σε Μια Εβδομάδα (2021)
Προσπάθησα, πραγματικά προσπάθησα. Ήθελα να μου αρέσει. Απλά δεν μπορούσα. Η ιστορία έχει γίνει πολλές φορές πριν. Είναι ωραίο να ακούς τραγούδια με διαφορετικό τρόπο, αλλά δεν γράφτηκαν για το σκοπό αυτό. Επομένως, δεν ταίριαζαν αρκετά. Δυστυχώς, όπως αυτή η ταινία. Απλά δεν ταιριάζει πουθενά. Γιατί οι χριστιανικές ταινίες πρέπει να είναι τόσο γλυκανάλατες; Με τόσο χαλαρή ηθοποιία,...