Παίζουν αξιολογοι ηθοποιοί και νεοι ταλαντούχοι ηθοποιοι σε μια πολύ κακογουστη ταινία, ενος αγνώστου σκηνοθέτη , Στα πρώτα πέντε λεπτά διεκοψα το φίλμ να παίζει. Απαράδεκτο ολο το στήσιμο Γεμίσαμε απο σκηνοθετίσκους και συγγραφίσκους σαν τον παραπάνω που σκηνοθέτησε αυτή την ταινία!! Απορώ πραγματικά ποιος ήταν χορηγός αυτής της αθλιότητας
Όταν μιλάμε για κλασικές ταινίες, μιλάμε για το Οι Άθλιοι. Βασισμένη στο ομώνυμο και πασίγνωστο βιβλίο του Βίκτωρ Ουγκώ, πρόκειται για μια ταινία που κυκλοφόρησε δεκάδες φορές για 100 χρόνια, από το 1912 μέχρι το 2012. Αυτή εδώ, είναι μάλλον από τις καλύτερες εκδοχές της, με Λίαμ Νίσον και Τζέφρει Ρας να γεμίζουν απλόχερα τις σκηνές (αν και όχι τόσο έμπειροι τότε). Η ιστορία αναμφίβολα...
Το Λονδίνο Έπεσε (2016)
Αν το "Ο Όλυμπος έπεσε" ήταν άθλιο, το "Το Λονδίνο έπεσε" είναι τρεις φορές άθλιο. Δεν έχει κανένα νόημα να δει κανείς αυτή τη ταινία, όπου το Λονδίνο - καθώς δέχεται πρωθυπουργούς από όλον τον κόσμο για την κηδεία του δικού της - κινδυνεύει να καταστραφεί από έναν τρομοκράτη. 10-12 αρχηγοί κρατών σκοτώνονται από τις επιθέσεις για πλάκα. Είναι όλα τόσο εύκολα, τόσο πρόχειρα και...