Η ταινία είναι σίγουρα εμπνευσμένη από το Ο Ταξιτζής και αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους τράβηξε την προσοχή μου. Ωστόσο η ταινία είναι μια μικρή απογοήτευση. Δεν είναι τόσο καλή. Η υποκριτική παίρνει 10/10, η φωτογραφία και η κάμερα παίρνει 10/10, αλλά η πλοκή είναι φρικτή και μπερδεμένη. Ο ρυθμός αργός - αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό - η πλοκή όμως είναι κάτι...
Υπόσχεται πάθος αλλά αποτραβιέται σαν συνεσταλμενη κοπελίτσα. Υπόσχεται μυστήριο και μετά ξεδιπλώνεται με χασμουρητό. Η φαση της παρατημένης φτωχουλας ...υποτονική και αβέβαιη και η ίδια αν τον ήθελε πραγματικά. Γενικά οι ηθοποιοί θυμιζουν δημοσίους υπαλλήλους που κάνουν το ωράριο τους. Δε μού άρεσε.
Ο Επιβάτης (2018)
Βλέποντας το "Ο Επιβάτης", σκέφτηκα ότι ήταν δελεαστικό καθώς ξεκίνησε πολλά υποσχόμενα και είχε πολλά καλά στοιχεία. Αλλά και ότι ήταν κάτι σαν ανώμαλο ταξίδι καθώς το τρένο εκτροχιάζεται μαζί με το σενάριο στην τρίτη πράξη. Μοιάζει πολύ με το «Non-Stop» (εκτός από το οτι βρισκόμαστε σε τρένο και όχι σε αεροπλάνο), με το οποίο έχουν γίνει συγκρίσεις και τα πλεονεκτήματα και τα...