Για να ξεκινήσω, πάντα μισούσα τους αγώνες. Ναι, τους μισούσα. Πιστεύω ότι είναι μια γελοία σπατάλη πόρων και είναι βαρετό να τους παρακολουθείτε. Δεν έχω κανένα ενδιαφέρον για τα αυτοκίνητα - και έτσι δεν ξέρω απολύτως τίποτα για την ιστορία. Δεν ήξερα τίποτα για αυτήν την ταινία πέρα από το διάβασμα της υπόθεσης πριν αρχίσω να τη παρακολουθώ, οπότε με ενδιέφερε πολύ να δω αν...
Ταινία βάλσαμο για τις ταλαίπωρες ψυχες μας! Ταύτιση και αγωνία γι αυτα που δε φαίνεται να μας απασχολούν και στο τέλος ελπιδοφόρος ο Αρχάγγελος Μιχαήλ μας ανταμείβει με το φως και την υπεροχή του πανω στον υλικό μάταιο κόσμο. Πρωτοτυπες ερμηνείες και ρυθμός που ενώνει τους χαρακτήρες μέχρι το υπερβατικό σημείο του θανάτου! Συγχαρητήρια! ❤️
Ψαρεύοντας Σολωμούς Στην Υεμένη (2011)
Υπάρχει μια ατάκα της Kristin Scott Thomas στην ταινία που λέει "Χρειαζόμαστε μια καλή ιστορία για τη Μέση Ανατολή που δεν θα έχει εκρήξεις"! Σοβαρά τώρα, το "Ψαρεύοντας Σολομούς στη Υεμένη" είναι απλά απολαυστικό για να το παρακολουθήσετε. Έχω να δω ταινία με τέτοια ευχαρίστηση από το "Hugo". Αυτό που το καθιστά τόσο απολαυστικό είναι η αίσθηση του χιούμορ, η χιουμοριστική ασέβεια...