Την είδα χθες. Δε ξέρω από που προκύπτει αυτό το 6.7 της βαθμολογίας. Οι βασικοί χαρακτήρες ήταν σχεδόν αδιάφοροι, ακόμα και ο Χόπκινς υποτονικός. Η πρωταγωνίστρια Τζούλια Στάιλς σαν να μην υπήρχε στη ταινία. Το μόνο αξιοσημείωτο νομίζω ήταν το βαρύ mood της ταινίας, το οποίο λόγω του καιρού που εξελισοταν η ταινία, ήταν όντως "βαθύ" δραματικό
Μου άρεσε η ταινία γιατί με εξέπληξε με την πλοκή της. Ήταν πολύ διαφορετική από τις προηγούμενες ταινίες του Καρυοθραύστη που είχα δει. Μου άρεσαν πολύ τα όμορφα κοστούμια. Σχετικά με τη σκηνοθεσία των Lasse Hallström και Joe Johnston, τη βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα και μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα τους να έχουν μια σκηνή μπαλέτου σε κάποια στιγμή της ταινίας τους. Όσον αφορά τις ερμηνείες,...
Το Άσυλο του Τρόμου (2014)
Θα ξεκινήσω λέγοντας οτι μου άρεσε πολύ αυτή η ταινία. Είναι ένα ωραίο έργο γοτθικού μελοδράματος και όχι γοτθικού τρόμου (όπως υποτίθεται οτι είναι), κυρίως επειδή αφορά τον εξανθρωπισμό και όχι την εκμετάλλευση του αντικειμένου του. Τα άσυλα διαταραγμένων του 19ου και 20ου αιώνα ήταν συναρπαστικά και τρομακτικά μέρη, και ευτυχώς ή δυστυχώς ανάλογα με τη γνώμη σας, η ταινία δεν...