Ο Μάκης Παπαδημητρίου είναι πολύ καλός εδώ και ομολογουμένως του πάει ο ρόλος (και φυσιογνωμικά) αυτός. Άλλωστε, αυτός κρατά την ταινία μόνος του στα χέρια του, οι υπόλοιποι είναι απλά κομπάρσοι. Η ιστορία είναι πολύ ενδιαφέρουσα, όσο και το τέλος (πράγμα σπάνιο, αλλά ποιός δεν θα θελε να μάθει τι απέγιναν οι δύο πρωταγωνιστές) αλλά υπάρχουν υπερβολές. Υπάρχει πολύ γυμνό (άχρηστο)...
Ποτέ δεν ήμουν ενθουσιώδης με το Κινηματογραφικό Σύμπαν της Marvel, από την αρχή της ύπαρξής του. Μην με παρεξηγείτε, έχω απολαύσει μεμονωμένες ταινίες, αλλά δεν είχα ποτέ προσμονή για την επόμενη. Ωστόσο, τα τρέιλερς για τη συγκεκριμένη τράβηξαν το ενδιαφέρον μου, οπότε όταν με κάλεσαν να το δω με μερικούς φίλους, αποφάσισα να κάνω την απόπειρα. Και χαίρομαι που πήγα. Η καλύτε...
Το Θήραμα (2014)
Μια ταινία με μικρό καστ της οποίας το μεγαλύτερο μέρος εξελίσεται στην έρημο με τους δύο πρωταγωνιστές, Σκηνοθετικά και σεναριακά δεν υπάρχει τίποτα αξιόλογο, παρόλα αυτά, η αγωνία για την έκβαση της ιστορίας κρατά το ενδιαφέρον. Το highlight της ταινίας είναι ο Μάικλ Ντάγκλας, πλούσιος και κακός που τελικά "χάνει" από τον αδύναμο, σε έναν συνηθισμένο γι αυτόν ρόλο