Εκτος Εαυτου (2015)

Δεν είναι αυτή η ταινία που ψάχνετε; Δείτε επίσης: Εκτός Εαυτού (2007)
Έχετε δει αυτή τη ταινία; Γράψτε μια κριτική

Self/less

Focus FeaturesEndgame EntertainmentAudio Visual

Κριτικη ταινιας απο τους επισκεπτες

ΤαινιοΜανής, 30/05/2020

Η ιδέα της μεταφοράς της συνείδησής σε ένα νέο σώμα έχει τεράστιες δυνατότητες διερεύνησης μελλοντικών ηθικών επιπτώσεων και πώς θα επηρεάσει την κοινωνία και τα άτομα. Κανένα από αυτά δεν διερευνήθηκε. Αντίθετα, μόλις ολοκληρώθηκε η "μετανάστευση" του πνεύματος, παίρνουμε ένα βαρετά προβλέψιμο ταξίδι στο Χόλιγουντ ενός τυπικού άντρα που κάνει ό, τι μπορεί για να σώσει το παιδί και τη σύζυγό του, καταδιώξεις με αυτοκίνητα, πυροβολισμούς, μάχες σώμα με σώμα. Μικρό διάλειμμα για μια αξιολύπητη σκηνή όπου ο Ρέινονλτς συνδέεται με το παιδί και δείχνει την ευαίσθητη πλευρά του ενώ η σύζυγος παρακολουθεί, επιλύει τις σχέσεις του παρελθόντος και έπειτα γίνεται η μικρή θυσία του, έτσι ώστε όλοι να είναι ευτυχισμένοι. Κάποιος θα έπρεπε μια μέρα να γράψει ένα νέο σενάριο αντί να βγάλει αυτήν την κουρασμένη παλιά συνταγή του Χόλιγουντ

Penguin, 01/10/2019

Ούτε εγώ δε περίμενα να μου αρέσει, περίμενα ότι θα ήταν μια συνηθισμένη ταινία για την αθανασία, αλλά έμεινα έκπληκτος για το πόσο μου κράτησε το ενδιαφέρον. Η ταινία μας δείχνει πώς ασχολούμαστε με το θάνατο και την αθανασία και τα πράγματα που πρέπει να μάθουμε να αντιμετωπίζουμε στη ζωή. Ο Ben Kingsley είναι όπως πάντα καλός και ο Ryan Reynolds με εξέπληξε πραγματικά. Το ίδιο κι ο Matthew Goode. Έχει κάποιες καλές σκηνές δράσης και ικανοποιητικά στοιχεία sci-fi. Τίποτα στην ταινία δεν είναι WOW, αλλά είναι πολύ cool όσο τη παρακολουθείτε και αρκετά ενδιαφέρουσα, γι' αυτό θα τη συστήσω

Εχετε δει αυτη τη ταινια; Γραψτε μια κριτικη

Εκτος Εαυτου (2015)

Κριτικη στην ταινια της ημερας
ΕΚΤΟΣ ΕΑΥΤΟΥ (2015)

ΕΚΤΟΣ ΕΑΥΤΟΥ (2015)

Ο δισεκατομμυριούχος Damian Hale (Ben Kingsley) βρίσκεται στην κορυφή του κόσμου μέχρι να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα που δεν μπορεί να λύσει, τον καρκίνο. Η μόνη του ελπίδα είναι μια νέα ιατρική διαδικασία που ονομάζεται «shedding», στην οποία η συνείδησή του μεταφέρεται σε ένα υγιές σώμα. Αφού ο Damian υποστεί αυτή τη διαδικασία, γίνεται ένας άνθρωπος που ονομάζεται Edward (Ryan Reynolds). Μόλις προσπαθεί να ξεκινήσει μια νέα ζωή στη Νέα Ορλεάνη, αρχίζει να ταλαιπωρείται από τα οράματα του παρελθόντος του νέου του σώματος. Καθώς αρχίζει να διερευνά την προέλευση του νέου του σώματος, μαθαίνει τα όρια που οι δημιουργοί του θα ξεπεράσουν για να προστατεύσουν τη διαδικασία τους και να διατηρήσουν την ταυτότητά τους μυστική

Η ταινία, θα ομολογήσω, μας γνωρίζει με μια πρωτότυπη ιδέα που δεν έχει καλυφθεί από άλλες ταινίες. Είναι κρίμα που δεν παραμένει σε αυτό για πολύ ώρα. Ξεκινάμε με τον μεγαλύτερο Damian να αποδέχεται το πού βρίσκεται στη ζωή του και με την κατάστασή του και στη συνέχεια η ταινία στρέφεται σε περισσότερη δράση, καθώς ο μικρότερος Damian / Edward διερευνά τις ρίζες του μέσα από τα οράματά του. Είναι κρίμα που δεν δαπανήθηκε περισσότερος χρόνος με την παλαιότερη εκδοχή του Damian. Αυτή η απώλεια δημιουργεί ένα κενό στην ιστορία. Θα ήταν καλύτερα αν μπορούσαμε να είχαμε περισσότερο χρόνο μαζί του, οπότε ο χαρακτήρας του θα μπορούσε να είχε αναπτυχθεί καλύτερα. Από το λίγο που βλέπουμε, φαίνεται να μην είναι και τόσο σπουδαίος άνθρωπος. Ο χρόνος που πέρασε κατά τη διάρκεια μιας περιττής αλληλουχίας στη μέση της διάρκειας θα μπορούσε να βοηθήσει σε αυτό
Υπάρχει επίσης έλλειψη συνοχής στο χαρακτήρα του Damian. Ο χαρακτήρας παίζεται από 2 διαφορετικούς ηθοποιούς, αλλά οι ερμηνείες τους δεν είναι ίδιες. Φαίνεται ότι δεν υπάρχει καμία προφανής, παρόμοια, ευθυγράμμιση στη συμπεριφορά μεταξύ των δύο Damians, δεν ενεργούν ανάλογα. Αυτό θα μπορούσε είτε να οφείλεται στο σενάριο, στην ερμηνεία του Ryan Reynolds, ή/και να μην είναι πολύ προσεκτική η εξέλιξη της πλοκής. Η ταινία είχε την ευκαιρία να προσπαθήσει να απαντήσει σε κάποια φιλοσοφικά ερωτήματα σχετικά με την αξία της ανθρώπινης ζωής ή την ηθική της αποτίμησης της ζωής
Καταλήγω στο οτι θα έπρεπε να βλέπουμε τον Damian με το νέο σώμα και τη νέα ζωή του, και όχι το μονοπάτι των πυροβολισμών και των κυνηγητών που επέλεξε ο σκηνοθέτης. Αυτή είναι και η στιγμή που η ταινία πέφτει στη σφαίρα της μετριότητας. Δεν έχει κάτι το επαναστατικό. Οι ανατροπές δεν θα προκαλέσουν τόσο μεγάλη έκπληξη. Η ταινία καταφέρνει να κρατήσει την προσοχή μου, αλλά θα προτιμούσα να καλύψει περισσότερα από τα φιλοσοφικά ζητήματα που σχετίζονται με αυτή τη διαδικασία "αθανασίας". Η ταινία βασίζεται σε μια πολύ καλή ιδέα, αλλά θα μπορούσε να απεικονιστεί με διαφορετικό / καλύτερο τρόπο

Οι καλύτερες ταινιές δράσης - Οι καλύτερες ταινίες του 2015