Προφανώς ο τίτλος παραπέμπει στο γνωστό σύνδρομο της Στοκχόλμης όπου τα θύματα απαγωγών αναπτύσσουν κάποια συμπάθεια προς τους απαγωγείς τους. Δεν μπορώ να πω ότι η ταινία ήταν κακή αλλά είχε κάποια λογικά κενά και κυρίως το ερώτημα πως δεν βρήκε κάποιο τρόπο η Τερέζα πάλμερ να διαφύγει από το σπίτι στο οποίο ήταν περιορισμένη, καθώς και το όχι τόσο ξεκάθαρο τέλος του απαγωγέα....
Ένα πολύ έξυπνο δημιούργημα. Και οι δύο ερμηνείες των πρωταγωνιστών δείχνουν μια περίπλοκη, μερικές φορές συγκρουόμενη ανθρωπότητα με συγκινητικό και προκλητικό τρόπο. Ο Χόπκινς, ως ο ακαδημαϊκός Βενέδικτος XVI που συνειδητοποιεί ότι δεν αισθάνεται πλέον ικανός - για διάφορους λόγους - να παραμείνει Ποντίφικας και ο Pryce ως Καρδινάλιος Μπερογκόλιο με τον οποίο έχει ελάχιστα κοινά...
Ο Πόλεμος των Ρόουζ (1989)
Μια πολύ καλή ταινία, που καταλήγει σε πολλά συμπεράσματα για τον γάμο, μετά από επαναλαμβανόμενες προβολές. Ακόμα κι αν είστε εξοικειωμένοι με την ιστορία, η μεθοδική και ακριβής κατεύθυνση του DeVito την κάνει να αναπαράγεται ζωντανά ξανά και ξανά. Αυτή η ταινία έχει τη σκηνοθετική τελειότητα ενός καλού θρίλερ του Alfred Hitchcock, αλλά δεν είναι ούτε θρίλερ ούτε κωμωδία. Είναι...