ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ...ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΩΣ ΣΥΝΟΛΟ ΕΡΓΟΥ.ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΣΤΙΛ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΙΩΘΩ ΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ .ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑΙΝΙΑ, ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ...ΚΑΝΑΜΕ ΤΑΙΝΙΑ. ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΕΤΡΙΟΥ ΕΠΙΕΙΚΩΣ !!!
Ένιωσα ότι από αυτή τη χριστουγεννιάτικη ταινία της Hallmark, έλειπε το πνεύμα των Χριστουγέννων. Όταν ο Τεντ μπήκε στο διαμέρισμά της Τζοάνα, σχολίασε πώς ήταν διακοσμημένο όπως ο Βόρειος Πόλος, αλλά πραγματικά ήταν αρκετά απλό, βαρετό και όχι τόσο διακοσμημένο! Η ιστορία δεν αναφερόταν συγκεκριμένα για τα Χριστούγεννα. Επίσης, δεν είδα μεγάλη χημεία μεταξύ των πρωταγωνιστών, αλλά...
No Way Up (2024)
Δεν περίμενα πολλά για να είμαι ειλικρινής, αλλά είπα γιατί όχι, η ταινία φαινόταν διασκεδαστική παρά τα πολλά ερωτήματα που κάνετε στον εαυτό σας όταν τη βλέπετε, όπως γιατί δεν έκαναν κάτι πιο ενδιαφέρον ή ευφάνταστο σε πολλά πλάνα ή κρίσιμα σημεία. Υποθέτω ότι η ταινία έγινε περισσότερο για να περάσει η ώρα παρά να δημιουργήσει μια αξιοπρεπή εμπειρία. Μια αποστολή διάσωσης που...