Παρόλο που είναι ακόμα μια χολυγουντιανή ληστεία με ομήρους στα πρότυπα της Σκυλίσιας Μέρας, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε οτι είναι καλοφτιαγμένη, με έξυπνο σενάριο και φυσικά δεν μπορούμε να αγνοήσουμε τις παρουσίες των Ντάνζελ Ουάσινγκτον και Κλάιβ Όουεν και τη σκηνοθεσία του Σπάικ Λι που μας κάνει να προσπαθούμε να μαντέψουμε τι τελικά συμβαίνει σε όλη τη διάρκειά της ταινίας....
Σίγουρα είναι πρωτότυπη, αν και το σκηνικό πολυπαιγμενο καθώς διαδραματίζεται σε μια μελλοντική εποχή, τεχνολογικά εξελιγμένη αλλά πολιτισμικά υποβαθμισμένη, όπου κάποιος τρελός κυριαρχεί . Δυνατό σενάριο ομολογουμένως, πολύ δυνατή αρχή, μετά τα πράγματα μπερδεύτηκαν λίγο, στο τέλος μπερδεύτηκαν πολύ. Καλή γενικά, αλλά περίμενα περισσότερα
Μακρινός Ορίζοντας (1992)
Λοιπόν θα σας πω την άποψη μου ως 17αρης που την έβλεπε πρώτη φορά. Η αρχη ήταν κάπως περίεργη και δεν σε έπειθε για πολλά. Όταν όμως πήγαν στην Βοστόνη υπήρχε τόση ένταση που οριακά δεν ήθελες να χάσεις ούτε δευτερόλεπτο. Επίσης με ενόχλησε λίγο το γεγονοσ οτι το happy end ήρθε πολύ αργά (τελευταιο λεπτο) και κόπηκε αρκετά απότομα. Θα προτιμούσα να είχε αλλά 3 λεπτά και να έδειχνε...