Τη συνιστω ανεπιφυλακτα στον οιοδηποτε να δει τη ταινια!Αν και μικρος θυμαμαι την αγωνια των δικων μου και τις μετεπειτα ιστοριες που μου αφηγηθησαν μετα απο την γνωστοποιηση της καταστροφης στο Τσερνομπιλ!!!Το σαλο που προκαλεσε μετεπειτα της φνωστοποιηση εδω στην Ελλαδα!!!Προσπαθησαμε οι μετεπειτα γενειες να αποτρεψουμε τη δημιουργια νεων τετοιων σταθμων με διαδηλωσεις εναντιον...
Αυτή η ταινία είχε μια φοβερή ιδέα και θα μπορούσε να ήταν υπέροχη, εκτός από το τέλος της. Το πρώτο θέμα είναι οτι ο Jaime Foxx υποτίθεται ότι είναι κακός, αλλά στο τέλος γίνεται ο καλός. Αφήνει ένα βιαστή παιδιών για να προωθήσει την καριέρα του και γίνεται ήρωας στο τέλος. Το δεύτερο, ο χαρακτήρας του Gerard Butler που υποτίθεται ότι είναι σούπερ ιδιοφυΐα που υπερτερεί μπροστά...
Βασικό Ένστικτο 2 (2006)
Όποιος έχει δει το 1, η ταινία "Βασικό Ένστικτο 2:Εθισμός στον Κίνδυνο" θα του φανεί μέτρια, διότι η σύγκριση είναι αναπόφευκτη. Ωστόσο, το 2 είναι στην πραγματικότητα μία καλή που αξίζει κάποιος να δει. Το καλύτερο σημείο της είναι τα τελευταία 20 λεπτά, όπου οι εκπλήξεις-ανατροπές διαδέχονται η μία την άλλη. Το τέλος της ταινίας διφορούμενο και ευφυές!