Αν έχετε δει την Τριλογία του Bourne και μετά δείτε αυτό εδώ, θα απογοητευτείτε σοβαρά. Είναι μια πολύ φτωχή εκδοχή! Αυτή η ταινία προσπαθεί να είναι ό, τι ήταν η σειρά Bourne - αλλά αποτυγχάνει θεαματικά. Κάθε στοιχείο αυτής της ταινίας που συνδυάζεται για να φτιάξει το σύνολο της αξίζει κακής κριτικής. Η ιστορία είναι ερασιτεχνική. Όταν φτάσετε στο τέλος της ταινίας, θα θυμάστε...
Νομοταγής Πολίτης (2009)
Αυτή η ταινία είχε μια φοβερή ιδέα και θα μπορούσε να ήταν υπέροχη, εκτός από το τέλος της. Το πρώτο θέμα είναι οτι ο Jaime Foxx υποτίθεται ότι είναι κακός, αλλά στο τέλος γίνεται ο καλός. Αφήνει ένα βιαστή παιδιών για να προωθήσει την καριέρα του και γίνεται ήρωας στο τέλος. Το δεύτερο, ο χαρακτήρας του Gerard Butler που υποτίθεται ότι είναι σούπερ ιδιοφυΐα που υπερτερεί μπροστά...