Η Ληστεία της Στοκχόλμης είχε τη δυνατότητα να είναι μια σοβαρή, ιστορική ταινία, αλλά για κάποιο λόγο την έκαναν μια γελοία κωμωδία. Ο Ethan Hawke είναι ένας από τους αγαπημένους μου ηθοποιούς, αλλά αυτή είναι μια από τις πιο αδύναμες ερμηνείες του που μπορώ να θυμηθώ. Δεν τον κατηγορώ ιδιαίτερα (εκτός από την ανάληψη του ρόλου) γιατί ο χαρακτήρας του ήταν ένα κακό αστείο. Γιατί...
Το 2002 το εντυπωσιακό "Απόλυτος Κίνδυνος" με τον Ben Affleck στον πρωταγωνιστικό ρόλο - έβαλε το franchise του Ryan στο νεκροτομείο. 12 χρόνια μετά και ο διάσημος αναλυτής της CIA επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη με μια ολοκαίνουργια ιστορία και ένα φρέσκο πρόσωπο. Ίσως θα έπρεπε να περιμένουν άλλα δώδεκα χρόνια, καθώς αυτή η επανεκκίνηση είναι εντελώς ξεχασμένη και δεν προσφέρει...
Το Λουκανόσκυλο (2016)
Πιθανότατα η χειρότερη ταινία που εχω δει. Καταθλιπτική, Μιλαμε η γυναίκα στο τςλος ονομασε το σκυλι ΚΑΡΚΙΝΟ. το σκυλι αυτοκτονεί στο τελος, πραγματικα ο σκηνοθέτης πρέπει να ηταν σε βαρθα ναρκωτικά οταν την σκηνοθέτησε.. Η μεγα απογοήτευση. Μην την δειτε για το δικο σας καλο. Ευχαριστώ