Μια πολύ καλή ταινία,ταινία που σε κρατάει σε αγωνία δείχνει την διαφθορά της εξουσίας, καθώς επίσης ότι όταν ο άνθρωπος έχει εξουσία δεν μπορεί να καταλάβει τον άλλον που δεν έχει τα απαραιτητα. Ο πατέρας με εξέπληξε με την ηρεμία και την πραότητα που δέχεται το κάθε χτύπημα από την πρόνοια. Επίσης θέλει να μας δείξει την ανελγησια της κάθε εξουσίας στα προβλήματα του λαού της....
Λοιπον, η ταινία δεν μου αρεσε καθόλου! Δεν θελω να γίνω κακος αλλά αρχικά ας ξεκινήσουμε από τον κάμερα μαν..φίλε επιληψία έχεις ; Δεύτερον, η σκηνοθεσία απαίσια από την μια σκηνή στην άλλη χωρίς νοημα. Τρίτον, περίμενα 2 ωρες μέχρι να αποκτήσει λιγο νοημα (τελικά δεν απέκτησε ποτε)
Το Συμβάν (2008)
Η ιδέα δεν είναι καθόλου κακή. Θα μπορούσε να γίνει μία μεγάλη παραγωγή ταινίας επιστημονικής φαντασίας - καταστροφής. Ή ακόμα περισσότερο μία σειρά αρκετών επεισοδίων καθώς το θέμα θα μπορούσε να τραβήξει πολύ χωρίς να κουράσει. Αλλά νομίζω καλύτερα που δεν έγινε γιατί έτσι κρατά περισσότερο το δραματικό της χαρακτήρα. Ο mark wahlberg είναι αρκετά νέος και αρκετά συναισθηματικός,...