Υπέροχη ταινία. Η καλύτερη της τελευταίας 25ετίας! Από σύλληψη, παίξιμο, σενάριο, ένα θαύμα! Σε κάνει και γελάς, αλλά συγχρόνως σε συγκινεί τόσο γλυκά... Τέτοιες ταινίες σπανίζουν! Η δε μουσική του ανεπανάληπτη. Η συνεργασία Πιοβάνι - Μπενίνι έκανε το θαύμα της! Θα την έχω δει πάνω από δέκα φορές!
Μία εντελώς αποτυχημένη ταινία με αποτυχημένο καστ και πλοκή. Οι περισσότερες σκηνές ήταν λίγο-πολύ περιττές. Τρεις από αυτές επαναλαμβανόταν καθ 'όλη τη διάρκεια της ταινίας 1) Ημίγυμνα αδιάφορα κορίτσια που χορεύουν στη σκηνή 2)Ημίγυμνα αδιάφορα κορίτσια που διασκεδάζουν με πλούσιους επιχειρηματίες, ενώ τους δίνουν κρυφά ναρκωτικά για να τα πάρουν τις πιστωτικές τους κάρτες και...
Ο Πόλεμος Των Κόσμων (2005)
Θα είχα περισσότερο σεβασμό για αυτήν την ταινία, αν ήταν μια εντελώς νέα προσαρμογή του πρωτότυπου μυθιστορήματος, αλλά αντ ' αυτού είναι μια επανάληψη της αρχικής ταινίας του 1953. Παραδόξως, το πρωτότυπο του 1953 είχε πολύ περισσότερες σκηνές μαζικής καταστροφής στις πόλεις και πολύ πιο περίπλοκο σενάριο. Η εμπλοκή των επιστημόνων και του στρατού που προσπαθούσαν να βρουν έναν...