Elizabeth Marvel - Ταινιες
-
Απίστευτο (2019)
Susannah Grant
Τόνι Κολέτ, Merritt Wever, Κέιτλυν ΝτέβερΔραματικές, Τηλεοπτικές Σειρές
8.4
-
Χαρισματική (2017)
Marc Webb
Κρις Έβανς, Mckenna Grace, Λίντσεϊ ΝτάνκανΔραματικές, Κοινωνικές
7.6
-
Aloha (2015)
Cameron Crowe
Μπράντλει Κούπερ, Έμμα Στόουν, Ρέιτσελ ΜακάνταμςΑισθηματικές, Κωμωδίες
5.4
-
House of Cards (2013)
Various
Κέβιν Σπέισι, Ρόμπιν Ράιτ, Μάικλ ΚέλιΔραματικές, Πολιτική, Τηλεοπτικές Σειρές
8.7
-
Σαββατοκύριακο στο Hyde Park (2012)
Roger Michell
Μπιλ Μάρει, Ολίβια Γουίλιαμς, Λόρα ΛίνειΒιογραφίες, Ιστορικές, Κωμωδίες
5.8
-
Αληθινό Θράσος (2010)
Ethan Coen
Τζεφ Μπρίτζες, Χέιλι Στάινφελντ, Ματ ΝτέιμονΓουέστερν, Δραματικές, Περιπέτειες
7.6
-
Καυτό Απόρρητο (2008)
Ethan Coen
Τζόρτζ Κλούνει, Φράνσις ΜακΝτόρμαντ, Μπραντ ΠιτΑστυνομικές, Κωμωδίες
7.0
-
Νεκρός Εραστής (2005)
Craig Lucas
Πατρίσια Κλάρκσον, Κάμπελ Σκοτ, Πίτερ ΣάρσγκααρντΑισθηματικές, Δραματικές
6.4
- Εμφάνιση 1-8 από 8 ταινίες
-
Η Συμφωνία του Λένινγκραντ (2018)
Τον Σεπτέμβριο του 1941, η γερμανική Wehrmacht περικυκλώνει και αποκλείει το Λένινγκραντ, έχοντας σκοπό να εξολοθρεύσει και τους δύο εκατομμύρια κατοίκους του. Κατά τη διάρκεια της πολιορκίας της πόλης, στον μαέστρο Karl Eliasberg ανατίθεται μια απίστευτη αποστολή: περιτριγυρισμένος από τη πείνα, το κρύο και τον θάνατο, πρέπει να πραγματοποιήσει την 7η Συμφωνία του Ντμίτρι Σοστακόβιτς...
Κριτική από Κώστας Α στις 08/09/2020 -
H Λεπίδα του Αθάνατου (2017)
Ο Takashi Miike είναι ο ατρόμητος σαμουράι της κινηματογραφικής παραγωγής, παρουσιάζοντας την 100ή του ταινία στην προσαρμογή του "Blade of the Immortal" του Hiroaki Samura. Ως επαναστάτης πρωτοπόρος του κινηματογράφου, το status του μπορεί να έχει μειωθεί λίγο διεθνώς μετά τα "Ichi Killer" και "Audition", αλλά σίγουρα δεν έχει χάσει την επιδεξιότητα του, όπως αποδεικνύεται σε κάθε...
Κριτική από WTF στις 07/07/2018 -
Η Άκρη του Κόσμου (2019)
Συμπαθητική ταινία. Απλά συμπαθητική. Καλή η προσπάθεια να αποδοθεί το κλίμα της δεκαετίας του 80' αλλά δεν επετεύχθη. Ειδικά σε μια εποχή, τη σημερινή, στην οποία η υπερπληροφόρηση και η γνώση, σε μεγάλο βαθμό, των καταστάσεων σε συνδυασμό με τον κυνισμό του μέσου θεατή, εκμηδενίζει και το παραμικρό ίχνος φαντασίας η οποία φαντασία θα μπορούσε να «ανεχτεί» η να δικαιολογήσει τι...
Κριτική από ΝΙΚΟΛΑΣ Μ. στις 04/07/2019