Δυνατό θέμα, πολλαπλά ζητήματα, χλωμή κινηματογραφική απόδοση που δεν πείθει.. Δεν με συγκίνησε αναλογικά με τα θέματα που διαπραγματευετσι.. Οι πολλοί και "πολύς" αστέρες με μη πειστικές ερμηνείες.. Και μια χτυπητή σεναριακή αδυναμία που τινάζει στον αέρα όλο το σκηνικό που έστησε ο Μπρ. Πητ ως εισαγγελεας: το "άλλοθι" για το οποίο ψευδομαρτηρησε ο παπα- Νίρο, δεν το είχαν επικαλεστει...
Αυτή η ταινία αφορά όλου αυτούς τους "πατριώτες" που πιστεύουν πάντα σε όλα αυτά που μας λένε οι κυβερνήσεις μας. Είναι πολύ ενθαρρυντικό ακόμα και το γεγονός ότι επέτρεψαν στη ταινία να κυκλοφορήσει. Ο κινηματογράφος έχει φτάσει πολύ μακριά από τη δεκαετία του '70 -ίσως και νωρίτερα - όταν οι συνομωσιολόγοι ήταν ένα πολύ μεγαλύτερο ποσοστό του κοινού από ό, τι είναι τώρα. Έχουμε...
Η Ζωή Είναι Ωραία (1997)
Υπέροχη ταινία. Η καλύτερη της τελευταίας 25ετίας! Από σύλληψη, παίξιμο, σενάριο, ένα θαύμα! Σε κάνει και γελάς, αλλά συγχρόνως σε συγκινεί τόσο γλυκά... Τέτοιες ταινίες σπανίζουν! Η δε μουσική του ανεπανάληπτη. Η συνεργασία Πιοβάνι - Μπενίνι έκανε το θαύμα της! Θα την έχω δει πάνω από δέκα φορές!