Θα ξεκινήσω λέγοντας οτι μου άρεσε πολύ αυτή η ταινία. Είναι ένα ωραίο έργο γοτθικού μελοδράματος και όχι γοτθικού τρόμου (όπως υποτίθεται οτι είναι), κυρίως επειδή αφορά τον εξανθρωπισμό και όχι την εκμετάλλευση του αντικειμένου του. Τα άσυλα διαταραγμένων του 19ου και 20ου αιώνα ήταν συναρπαστικά και τρομακτικά μέρη, και ευτυχώς ή δυστυχώς ανάλογα με τη γνώμη σας, η ταινία δεν...
Ακόμα μια άκομψη και πρόχειρη διασκευή του Σειρήνες στο Αιγαίο και παρά τη πτωτική τάση της προηγούμενης ιδίου θέματος ταινία, οι παραγωγοί εξακολουθούν να επιμένουν. Αυτό δεν είναι φυσικά η πρώτη φορά που συμβαίνει, ούτε ελληνική πρωτοτυπία. Όλοι οι παραγωγοί προσπαθούν να βγάλουν και να ξαναβγάλουν ένα αρχικά επιτυχημένο σενάριο, μέχρι να εξαντλήσουν το ακροατήριο (ή να εξαντληθούν...
Φόνος στο Λευκό Οίκο (1997)
Έλεος πια με αυτές τις κακογραμμένες ταινίες δράσης του Γουέσλει Σνάιπς, ο οποίος έχει γίνει πάμπλουτος με τα χαμηλά στάνταρτνς του μέσου αμερικανού θεατή. Και πόσες φορές πια πρέπει να μας απασχολήσει η ζωή ενός αμερικανού προέδρου κάτω από τη σκέπη του Λευκού Οίκου; Προτιμήστε κάτι άλλο by far