Πρώτα από όλα να πω πως ήταν μια καταπληκτική παραγωγή. Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι βγαλμένη από μεγάλα studios του Χόλιγουντ. Πολύ καλή σκηνοθεσία, φωτογραφίες, κάμερες, σκηνικά κτλ Επίσης, η μουσική ήταν καλή, τουλάχιστον αυτό λένε οι περισσότεροι, το ίδιο νομίζω κι εγώ. Οι ηθοποιοί πολύ καλοί επίσης. Τι να πούμε για τον Μάινα... φοβερός όπως πάντα, πολύ καλοί και οι πρωταγωνιστές...
Ίσως η ιστορία να μην είναι 100% ολοκληρωμένη και ίσως να γίνει λίγο μπερδεμένη επειδή τόσα πολλά πράγματα συμβαίνουν ταυτόχρονα σε όλο τον κόσμο, επομένως είναι κατανοητό ότι δεν θα ήταν να δυνατό να καλυφτεί κάθε πτυχή της ιστορικής αυτής περιόδου. Για παράδειγμα, δεν κάλυψαν καθόλου τα Βαλκάνια όπου υπήρχε μια από τις πιο περίπλοκες καταστάσεις σε ολόκληρο τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο....
Η Επίθεση του Γιγαντιαίου Μουσακά (1999)
Εξαιρετικη σατιρα.Γελας βλεποντας ακομα και συνανθρωπους σου να πεθαινουν.Ο Κουτρας με τη συνδρομη των αξιων συνεργατων του πετυχε το στοχο του. Διαπιστωσα οτι υπαρχουν μερικα κοινα στοιχεια με την καινουρια ταινια του Τζιμ Τζαρμους οι Νεκροι δεν Πεθαινουν.Ισως ο Τζιμ ειχε δει το μουσακα του Κουτρα πριν γυρισει την ταινια του με τα ζομπι.Ολοι εξαιρετικοι