Πολύ κακό για το τίποτα. Αναμφισβήτητα πολλά μεγάλα ονόματα στο καστ κι αυτός είναι ίσως ο μόνος λόγος να δεις τη ταινία. Ο Ίθαν Χοκ ποτέ δε μου γέμιζε το μάτι, αλλά αυτό είναι προσωπικό. Ο Εντ Χάρις σε ρόλο που ξεφεύγει από τα στάνταρτ του. Η "Βασίλισσα" Γιόβοβιτς πανέμορφη ακόμα και στα 40 της ίσως μένει το μόνο αξιοθέατο σε αυτή τη ταινία
Πρώτα από όλα να πω πως ήταν μια καταπληκτική παραγωγή. Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι βγαλμένη από μεγάλα studios του Χόλιγουντ. Πολύ καλή σκηνοθεσία, φωτογραφίες, κάμερες, σκηνικά κτλ Επίσης, η μουσική ήταν καλή, τουλάχιστον αυτό λένε οι περισσότεροι, το ίδιο νομίζω κι εγώ. Οι ηθοποιοί πολύ καλοί επίσης. Τι να πούμε για τον Μάινα... φοβερός όπως πάντα, πολύ καλοί και οι πρωταγωνιστές...
Βαλς για τη Μόνικα (2013)
Η ταινία τελείωσε με ένα δικό μου χαμόγελο. Είναι σπάνιο να δω μια πραγματικά καλή ταινία, αλλά ακόμα πιο σπάνιο από αυτό είναι να δω μια πραγματικά καλή σουηδική ταινία. Η Monica Z είναι μια ταινία βιογραφίας για τη Σουηδή τραγουδίστρια τζαζ, ηθοποιό και βαριετέ Monica Zetterlund. Ξεκινά με τις λέξεις "Βασιμένη στη ζωή της Monica Zetterlund" και μετά αφηγείται την ιστορία μιας...