Πραγματικά θυμάμαι ότι η πρώτη ταινία ήταν καταπληκτική με την cool μουσική και το όμορφο animation. Η Lionsgate έκανε καταπληκτική δουλειά. Μέχρι που ήρθε η συνέχεια, το Μπάντι 2. Θα πω πως είναι απαίσιο. Το animation είναι φρικτό, το ύφος της μεταγλώττισης είναι κακή και οι ήχοι των κινουμένων σχεδίων δεν ταιριάζουν στην ταινία. Σε σχέση με το πρώτο Ροκ Σταρ, πέταξαν τους καλούς...
Κακή ταινία, κλασική φλατ άχαρη ερμηνεία από Κέβιν Κόστνερ και ένας κάκιστος Χαρλεστον ο οποίος είναι ο ηθοποιός "κάπου τον έχω ξαναδεί αυτόν, γνωστός είναι". Σκηνοθεσία για ύπνο με το ζόρι κρατούσα τα μάτια μου ανοιχτά 7 η ώρα το απόγευμα, πλοκή ανύπαρκτη χάνοντας σε αρκετά σημεία το κεντρικό νόημα της η οποία ήταν η ιστορία Μποντ και Κλαντ
Νομοταγής Πολίτης (2009)
Από τότε που είδα το τρέιλερ του "Νομοταγής Πολίτης", ανυπομονούσα να δω την ταινία. Πριν λίγο καιρό έπεσε στα χέρια μου το DVD και αφού το παρακολούθησα, δυστυχώς το βρήκα σαν μια ταινία blockbuster με μια πολλά υποσχόμενη αρχή και ένα απογοητευτικό φινάλε. Η πλοκή φαίνεται καλή δείχνοντας την εξαπάτηση ενός φαινομενικά συνηθισμένου πολίτη από τον τρόπο λειτουργίας του διεφθαρμένου...